Del 4 - Tallinn Kryssning

- I samarbete med Tallink Silja -

Här kommer fjärde och sista delen av kryssningen tillsammans med Tallink Silja (Stockholm - Tallinn)! Resan tillbaka var lika härlig och underbar! Vi bodde i en sån himla fin svit, och på kvällen hade vi bord på Gourmet Viktoria, en helt fantastisk restaurang med jättetrevlig personal och service, och maten var otroligt god! Även denna gång bjöd kocken på en god förrätt, och därefter så beställde vi varsin huvudrätt och efterrätt. Jag åt lax som är en utav mina favoriträtter, tillsammans med en alkoholfri mojito. Yum! Det var så himla mysigt att sitta vid fönstret och se solnedgången medan vi åt middag. Efter efterrätten och en varsin kopp te/kaffe så gick vi vidare och tog en runda på båten :)

Det blev självklart ett besök på taxfreen! Och sedan kollade vi på en härlig show som visades på båten! Efter en underbar weekend i Tallinn, så la vi oss hyffsat tidigt så man hade krafter kvar inför den kommande pressveckan :)

Vi vaknade tidigt måndag morgon och åt en stor frukostbuffé, på båtens "specialfrukost". Det var så himla gott och det fanns så mycket att välja mellan :) Tomatjuice och frukt är alltid ett måste för mig när alternativen finns! :) YUM

Jag vill tacka Tallink Silja för en helt underbar weekend och kryssning! Vi hade det så himla trevligt! <3